Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

Inteview 005: Minion


Ο Minion, "ανοίγεται" στην Δίσκοκασέτα ενόψει του 4ου D-side μικροfest!

δ: Πριν ξεκινήσουμε, θα ήθελα να συστηθείς στον κόσμο και να μας πεις λίγα πράγματα για εσένα.

Μ: Καλησπέρα D-Siders και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την πρόσκλησή σας.
Η αλήθεια είναι ότι είναι η πρώτη μου συνέντευξη και αισθάνομαι λίγο άβολα.Λοιπόν, το όνομα μου είναι Μιχάλης a.k.a Minion. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και μεταπτυχιακός σπουδαστής του Manchester Metropolitan University στο τμήμα Marketing Communications. Τα τελευταία δέκα σχεδόν χρόνια είμαι resident dj σε ένα από τα πιο γνωστά soundbars της Ελλάδος, το Ναυπηγείο (Ρέθυμνο). Χώρος που μου έχει προσφέρει πολλά τόσο σε μουσικό επίπεδο, καθώς τον θεωρώ χώρο ανταλλάγής φρέσκων μουσικών ιδεών όσο και σε κοινωνικό επίπεδο αφού στα τόσα χρόνια που βρίσκομαι εκεί έχω γνωρίσει πολλούς και διάφορους τύπους ανθρώπων.

δ: Πως προέκυψε το κεφάλαιο Djing στην ζωή σου και ποιές ήταν οι σημαντικές επιρροές σου?

Μ: Από μικρή ηλικία είχα ενασχόληση με το αντικείμενο καθώς ο πατέρας μου ασχολούνταν με εβδομαδιαία ραδιοφωνική εκπομπή σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης. Ακριβώς πριν την εκπομπή του πατέρα μου, υπήρχε ένα 2ωρο με house και disco επιλογές ενός τοπικού dj της εποχής, στο οποίο ήμουν ο καλύτερος ακροατής και τα έγραφα σε κασέτα! Έτσι ξεκίνησε το κεφάλαιο μουσική. Το κεφάλαιο djing προέκυψε εντελώς τυχαία. Εφηβικά parties, μουσικές επιλογές και warm up σε μεγαλύτερα ηλικιακά άτομα που ασχολούνταν με το αντικείμενο. Αργότερα, οργανώναμε τα δικά μας parties σε τοπικά στέκια εναλλακτικής μουσικής όπου παρατηρήσαμε μεγάλη υποστήριξη του κόσμου σε αυτήν μας την κίνηση. Εκεί, ήρθε η γνωριμία μου με τα παιδιά που έπαιζαν τότε μουσική στο Ναυπηγείο και η δυνατότητα που μου δόθηκε να εκφράζω τις μουσικές μου ιδέες σ'εκείνον τον χώρο.
δ: Ποιος είναι ο πρώτος δίσκος που αγόρασες; Πότε; Πού βρήκες τα λεφτά;

Μ: Λοιπόν, ακριβής ημερομηνία δεν θυμάμαι, αλλά ο πρώτος μου δίσκος ήταν ''Round One - I'm Your Brother (Main Street)'', ψωνίζοντάς τον από οικονομίες που έκανα.

δ: Πώς θα περιέγραφες τον ήχο σου σε κάποιον που δε σ' έχει ακουστά;

Μ: Όντας χρόνια resident dj προσπαθώ να προσαρμόζω τα dj sets μου ανάλογα με το ύφος του του εκάστοτε χώρου που παίζω μουσική. Δεν μου αρέσει να βάζω ταμπέλες στον ήχο μου. Ο ήχος που κινούμαι είναι house και techno.

δ: Με ποιον Dj ή παραγωγό θα ήθελες να συνεργαστείς σε μια μελλοντική σου παραγωγή ή εμφάνιση και ποια συνεργασία σου έχει μείνει αξέχαστη;

Μ: Πραγματικά δύσκολη ερώτηση. Με πολλούς, η αλήθεια είναι, απλά ο πρώτος που μου έρχεται στο μυαλό την συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι ο Zip καθώς καταφέρνει να δένει αρμονικά τις μουσικές του επιλογές.

δ: Τι ακούς τελευταία και τι πιστεύεις ότι θα έπρεπε και εμείς να προσέξουμε μέσα στο 2014;

Μ: Λόγω εποχής και καλοκαιρινής διάθεσης ψάχνω μουσικές δεκαετίας του 90' αλλά γενικά ακούω και ψωνίζω ό,τι μου κινεί το ενδιαφέρον. Για το 2014 υπάρχουν πολλοί ποιοτικοί και αξιόλογοι Έλληνες παραγωγοί αλλά και ελληνικά labels που οφείλουμε να στηρίξουμε.

δ: Οι 3 τελευταίοι δίσκοι που έχεις αγοράσει?

Μ: 1. Margaret Dygas - In Wodd That (Perlon)
   2. Iteration X ‎– Timecheck / Liquid Logic (Evasive Records)
  3. Benjamin Stager ‎– Panty Slip (Sensual Records)   

δ: Βινύλιο ή digital? Γιατί?

Μ: Προτιμώ το βινύλιο.
Έτσι ξεκίνησα βασικά κι εγώ τα πρώτα μου βήματα. Έπιανα στα χέρια μου την μουσική που θα άκουγα σε λίγο στο σπίτι. Βασικό! Η όλη διαδικασία είναι σαν μια ιεροτελεστία για μένα. Παρόλα ταύτα, βέβαια, λόγω της τεχνολογικής ανάπτυξης σε όλους τους τομείς, δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα αν κάποιος άλλος dj παίζει μουσική σε ψηφιακή μορφή.

Μπορείτε να βρείτε τον Minion στα παρακάτω Links:

Soundcloud:
https://soundcloud.com/minion
Facebook:
https://www.facebook.com/michalis.apk

        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου